HOME PAGE BÀI DỊCH SONG LYRICS LISTENING
 
Songs:
Search
 


Bài địch có tích hợp bộ từ điển, các bạn hãy nhấp 2 cái vào từ muốn tra nhé.
Các bài hát hay nhất tại Lời Dịch với từ khóa capnhat

Hiện có tất cả 22665 bài hát.

1. Trip To Your Heart - Britney Spears

For tonight, it's just the two of us Dim the light now, just the two of us Like how you oh whisper in my ear Your breath like ghosts that disappear ...

2. Special Crew - Fiona Fung

Woo woo woo Woo woo woo Woo woo woo woo I just love to think Not for anything You always be my number one. Woo woo woo Woo woo woo Woo woo ...

3. Smiling Like A Killer - Motorhead

I'm the one you never see, in the dead of night, Peeking in your window, staying out of sight, GO to bed, lock the door, don't look in the mirror, ...

4. Good Girl - Alexis Jordan

I like tight jeans, dark shades, When I walk the ground shakes (boom) Like an 808 (boom) You appreciate my lean Body nice shape, Wanna take me on ...

5. Friday - Rebecca Black

7 a.m, waking up the morning Gotta be fresh, gotta go downstairs Gotta have my bowl, gotta have cereal Seein’ everything, the time is goin’ Ti ...

6. Loser Like Me - Glee Cast

Yeah, you may think that I’m a zero But, hey, everyone you wanna be Probably started off like me You may say that I’m a freakshow (I don’t ca ...

7. Size Matters - Natasha Bedingfield

Bu-bada Bu-bada Bu-bada bada ba ba ba Bu-bada Bu-bada Bu-bada bada ba ba ba I’ve been sizing you up and stuff Watching you live life large Eno ...

8. Out Of Reach - Orianthi Panagaris

You're the sun in my sky And youre my secret lullaby, and everything to me. Youre the one that I love, and youre the one Im thinkin' of, youre e ...

9. Don't Talk About Love - JLS

When I dropped ya, at the airport Thought I was gonna be alright As I drove home from the airport Said I gotta get on with my life So I let go, th ...

10. Dancing Crazy - Miranda Cosgrove

I've got a feeling that it's gonna be alright, We don't know where we're goin' and I don't know where I'm at, I'm kinda thinkin' I don't like nobody ...

11. Ladies Is Pimps Too - Bruno Mars

Chorus: Fresh out the mall in our brand new fits Going ninety five in our brand new whips Sayin (Ladies is pimps too) (3x) Oh Strut through the ...

12. Under Cover Of Darkness - The Strokes

Slip back out of whack at your best. It's a nightmare, So I'm joining the army. Know how folks back out, I'll still call. Will you wait for me ...

13. Magic - Michael Learns To Rock

I see you movin around in the light been watching you for a while I don't know what's inside of your mind but it's lightning when I look in your ey ...

14. Wet - Nicole Scherzinger

I feel like everybody's standing around me watching me now I feel like whatever I do tonight would be the talk of the town They wanna know how I'm g ...

15. Everybody Needs Love - Jennifer Hudson

Everybody needs some love, Needs someone... can trust So they can love for life! Even when the times get rough, We can make it work, And we can f ...

16. Desperate - Nicole Scherzinger

Ooh I had the time of my life with you I never knew about love that could make me do Cause you really opened up my eyes You made me cry and laugh ...

17. I'm In Here - Sia

I'm in here, can anybody see me? Can anybody help? I'm in here, a prisoner of history, Can anybody help? [CHORUS] Can't you hear my call? Ar ...

18. Turn Around - Bruno Mars

Ah Ah I don't Know Why Why It Seems Like Every Other Night You Pick A Fight Fight You I Be Doing The Same Calling Out Your Name This Is Not What L ...

19. Are You Gonna Kiss Me Or Not - Thompson Square

We were sittin' up there on your momma's roof Talkin' 'bout everything under the moon With the smell of honeysuckle and your perfume All I could th ...

20. Where Did She Go - Bruno Mars

I'm Looking For The Girl I'm Looking For The Girl I'm Looking For The Girl That Girl That Girl Every time I Came Around She Made Her Body Go Do ...

21. Housewife - Jay Brannan

two bodies pressed together two boys are falling hard the smell of sweat and leather a kinky greeting card crazy about each other we both have ...

22. Rock'n'Roll Nandesu no (ft.Nagi) - Supercell

==Kanji== Kanji 胸張って生きてこうぜ たった一度きりの人生 それじゃお芝居の始まり始まり Ladies and gentlemen ...

23. Pinocchio En Hiver (kalinka) - Unknown

J’ai fait un rêve hier Pinocchio en hiver Sur la Place Rouge à Moscou J’ai emmené Marilou Sous le ciel étoilé On s’est mis à danser ...

24. EMPTY (ft.Megurine Luka) - Yuyoyuppe

==Kanji== 転がった罪悪感眺めるだけで 手付かずのままの言葉がよぎる 押しつぶされそうな感覚は空虚 逃げ?...

25. Bury Me In Black - My Chemical Romance

I said, we'll drown ourselves in misery tonight White lies, you've worn out all your dancing shoes this time Just give us war-worn lipstick by the ...

26. Desert Song - My Chemical Romance

We hold in our hearts the sword and the faith Swelled up from the rain, clouds move like a wraith Well after all, we'll lie another day And thro ...

27. Letter Song (ft.Nayuta) - Doriko

==Kanji== 好きな人と歩いた場所も その時見た景色も 振り返らず 今を駆け抜け 私は何と出会うの 立ち?...

28. If I Was You (OMG) Ft Snoop Dogg - Far East Movement

Ooh Far East Movement Oh, oh, oh, oh Snoop Dogg I bet you wake up in the morning and you kiss yourself 'Cause I would, if I was you I bet you ...

29. Silently - Maxwell

Yeah, look at you) Look at you You look fine How do you do Been a while since alone in your room (room) Been around, but haven't found No one li ...

30. In Love So Deep - Charice

No war can destroy us No news gonna bring us down No recession gonna break us Because by love we're bound No lies can infect us No fools can tear ...


Danh sách bài hát yêu thích của bạn
Give Myself To You | TrainXóa
I Love You | Avril LavigneXóa
On The Coast Of Somewhere Beautiful | Kenny ChesneyXóa
I Can | BlueXóa
Who Says | Selena GomezXóa
マトリョシカ - Matryoshka (ft.Hatsune Miku & GUMI) | HachiXóa
A Little | Walsh HarrisXóa
I Go Back | Kenny ChesneyXóa
1000 Promises Of Pain | Man Must DieXóa
Waitin' On A Sunny Day | Bruce SpringsteenXóa
Morning Song | JewelXóa
Don't Go (Dream High OST) - Junsu ft. Lim Jeong Hee | 2PMXóa
The Morning Never Came | Swallow The SunXóa
遠くへ行きたい/ Tooku He Ikitai/ I Want To Go Somewhere Far Away | Chitose Hajime/ 元ちとせXóa
 

© Bài Dịch 2010-2015 | www.BaiDich.com
Bài Dịch đang có trên 650.000 lời nhạc và 20.000 tác giả, và tất cả điều có video minh hoạ.
Để tập phát âm và biết nghĩa của bất cứ từ nào thì hãy nhấp chuột 2 cái thật nhanh vào từ đó.